Wednesday, August 11, 2010

Mimpi Ngeri Kembali !!!

     Wow..Lama gile tak update blog...but now im back...Hari ni kita akan bercakap mengenai mimpi ngeri aku...As you know badminton tournament aku dah tamat...

   Tak sangka untuk dua tahun berturut-turut,aku kalah first round dengan chinese player...Pehal ni..Ade benda yg tak kena ke..adehh..Frust gila2...Tapi daripada situ aku sedar yang badmiton bukanlah sukan yg sesuai dengan aku...

  Jadi aku mula berfikir untuk beralih ke suka tennis...Tapi banyak yg perlu di pelajari...Aku harap tennis adalah sukan yg sesuai untuk diriku la..Namun sehingga kini aku masih takleh lupakan mimpi ngeriku itu...

  Tewas di pusingan pertama dan terpaksa tarik diri di second round..Seakan ada sumpahan terhadap diriku..Weh...tuhan tak bagi ko main badminton kot...dia suruh main tennis...Tak tahu la...

   Sangat kecewa..Namun PMR masih ada...i have to do my best for that....Wish me luck and actually i post this because to update it...i'll start updating my blog again... :)

''SELAMAT BERPUASA''

No comments: