Saturday, July 3, 2010

Welcome Back(new Face)

    Selepas berkurun..Sampai berhabuk aku punya blog...Aku ambik keputusan untuk kembali blogging...(Background:org tepuk tangan)...Bagi aku..sejak jumpa FB ni aku rasa malas nk update blog..Namun skarang dah dekat plak dengan PMR..So i decide to return back to my lovely blog...

   Aku akan cuba memberi nafas baru dan cuba menarik lebih ramai pengunjung ke blog ni...Demi meningkatkan lagi pengetahuan kita..Aku akan cuba selit2kan berita2 tempatan dan antarabangsa didalam blogku ni..dan aku juga akan membuka carta mengundi di tepi blog setiap minggu...

   Harapan aku dengan reopening ni dapat membantu aku kembali menjadi antara blogger yang berwibawa...Video2 menarik juga akan diupload kedalam blog ni setiap kali post atau pada satu2 masa...

Sekian update...Hadiff HT..

No comments: