Friday, May 14, 2010

Tidak Mahu Sejarah Berulang!!!!

   Setelah lama tidak mengupdate blog..Akhirnya aku memberanikan diri untuk post something gak..hahah...

   Peristiwa 4 tahun lalu diharap tidak diulangi lagi oleh Hadiff...Apa yang dimaksudkan adalah result UPSR Hadiff yang boleh dikatakan agak teruk...Sepatutnya Hadiff mendapat 4A1B tetapi sebaliknya...Mari kita interview Hadiff....

1.''Pada pendapat saya(Hadiff) result UPSR yang keluar tu bukanlah sesuatu yang mengejutkan...Saya banyak main pada tahun itu dan boleh dikatakan jaranglah saya study...So i get 1A3B1C...3B tu sepatutnya bleh jadi A...ruginyaa......''

2.''Jadi,setelah masak dengan peristiwa itu...Saya ingin pastikan tahun ini PMR saya bleh score a great result to impress my parent and friend...Kalau di UPSR tekanan amat tinggi apabila semua ahli keluarga mengharapkan yang terbaik tetapi sebaliknya...Dan saya akan pastikan tahun ini sejarah tidak berulang lagi...''

3.''Biarpun my dad just say give your best,i didnt expect more than you can...Saya tidak jadikan itu alasan untuk tidak berusahan..Secara realistiknya Target BM,GEO,IM,KH(A)..Manakala fokus perlu diberikan pada MATH,SC,BI dan SJH untuk membawa pulang kejayaan...''

4.''Setakat ini prestasi semasa agak goyah biarpun Exam pertengahan tahun dah dekat...Saya kena start dari sekarang...Ranking terkini untuk Rancangan Khas saya di nombor 9 daripada 50 student elit..Dan saya berharap untuk cuba score lebih dasyat untuk menaikkan ranking saya..''

5.''Akhir sekali,Harapan saya adalah untuk cuba score lebih banyak A dan akan cuba juga untuk cemerlang dalam bidang sukan kegemaran saya iaitu badminton di kejohanan remaja Langkawi bawah 15...

Sekian Update...

No comments: