Friday, May 7, 2010

Hadiff Latest News!!!

    President Hadiff ditemui dikediamannya baru2 ini...Reporter menanyakan beberapa soalan..Antaranya ialah perkembangan terkini beliau..Mari kita lihat sesi temu bual mereka...

1.Perkembangan terbaru saya kini hanya berfokus pada PMR yang cuma tinggal beberapa bulan saja lagi...Kerana Saya tidak mahu mengulangi kegagalan di UPSR iaitu 3 tahun lalu..Bagi saya..PMR jauh lebih penting dari apapun buat masa kini...Target saya secara jujurnya 7A1B...Tetapi jika difikirkan kembali...Saya masih mampu skor A untuk subjek Math jika banyak latihan dilakukan...Apa yang penting adalah fokus dan disiplin...

2.Tidak dilupakan fokus saya pada kejohanan badminton remaja Langkawi yang akan bermula dalam masa 2 bulan dari sekarang...Fokus tetap akan diberikan pada sukan favorite saya ini..Bagi saya badminton telah banyak mengubah hidup saya..Saya juga akan menebus kekecewaan tahun lepas tewas di pusingan pertama...Tahun ini lebih matang dan lebih taktikal..Saya yakin mampu capai target awal iaitu suku akhir...Jika berjaya mengatasi tekanan dan jarang melakukan kesilapan...Mungkin saya akan ke separuh akhir...Insyaallah...

3.Dan yang terakhir sekali adalah perkembangan semasa...Sekarang ni saya sedang menjalani program nak tambah tinggi...Hahahah..Saya tahu bunyinya kelakar..Adakah saya tak cukup tinggi..Tak tahulah....Ketinggian saya setakat ini 159.5cm...Target ketinggian saya pada tahun ini adalah 165cm..That mean 6cm lagi...Saya dah tidak berapa fokus pada pemakanan...Kalau sebelum ni makan selalu jaga..But now,saya makan apa saja yang ada..hahah...But petang2 bakar balik la lemak2 tu..haha...Saya juga mengambil banyak kalsium untuk membantu ketinggian dicapai....

Akhir sekali President Hadiff mengucapkan terima kasih kepada pelawat blognya...

Sekian update...

No comments: