Wednesday, May 26, 2010

Mungkinkah Aku akan.....

    Sedar tak sedar..lamu sudah tak update blog..Sorry...I'm quite busy with my examination...And aku juga jarang dah update blog..Gile facebook plak..Farmville level 24 dah..hehe...Dalam post kali agak sensitif...huhuh...Mungkinkah...(BUKAN lagu Anuar zain..mungkinkah segalaaa)...Mungkinkah aku akan...(agak2 apa ek..hehe)
  
    Mungkinkah aku akan turun kelas hasil exam kali ni...(huhuh..memang sensitif...yela aku bukan pandai pun...)...Disebabkan aku terlalu banyak relax...Dok saje je...study last2 minit...pehallah dengan aku ni....I might not suprise if i get bad result..Coz i'm too lazy..But i promise to cover back for the next exam next month....

     Kalau sebelum ni aku dapat 5A3B1C dalam penilaian Kurikulum 1 di mana menyaksikan 9subjek dipertaruhkan...Aku berjaya menduduki ranking ke 9 daripada 50 elite student...Mampukah aku mengulanginya...Maybe..???

    Tak pasti la...kini ku hanya mampu berserahlah...hanya tuhan yang mampu mengubah segalanya...Untuk exam kali ni 11subjek dipertaruhkan..Aku cuma target 6A sahaje...Dan kalau bleh taknak ada E or D langsung...Huhuh..can i make it????

Sekian update...

Untuk melihat ranking RK student...

http://www.smkkelibang.blogspot.com/

No comments: