Saturday, May 22, 2010

22 MAY 2010(MY BIRTHDAY)


   Akhirnya..Birthday ke 15 tahun aku tiba...Yeahhh..Aku sudahpun bergelar remaja...haha...Berikut adalah antara impian aku sempena hari jadiku...

WISH DURING BIRTHDAY
1.8A or 7A1B in PMR
2.To get taller about 165cm
3.To compete in many badminton tournament
4.Create Short film
5.Create own band

FAKTA tentang hari jadiku

-22 MAY 1995(GEMINI)
  Gemini bermaksud zodiak kembar..Dan aku bukanlah anak kembar jadi menurut kajian..Kalau lahir pada bintang gemini dan bukan kembar bermakna org itu memiliki pelbagai perwatakan..Lebih tepat boleh bermuka-muka..hahah cam cite Mr.Hyde and Dr.Jekyll...Dan kalau u guys tengok hari aku dilahirkan pun ada dua nombor 22 yg membawa maksud aku memiliki dua personaliti berbeza...Gemini juga seorang yang bleh menjadi leader dan sebagainya...

Sekian...

No comments: