Thursday, November 4, 2010

Kenangan 2010!!!





                    Tahun 2010 adalah tahun yg tidak dapat ku lupakan sampai bila2...Tahun ini dah banyak mengajar aku supaya lebih bijak dan berani menempuh cabaran...Buat pertama kalinya tahun ini aku start couple and tahun ini jugak lah aku clash...LOL... :( 

               Mungkin terlalu awal untuk itu but for me as a teen,life must go on...Tahun ini jugak menyaksikan impian aku untuk memiliki laptop,videocam dan PS2 tercapai..Syukurrr...But still have two things in my mind yg belum tercapai...Dad i want my own roooommm,takmo share dgan adek ku...Sebab aku jenis yg TAK SUKA SHARING....

             Oh ya,tahun ini menyaksikan for the first time in my life aku dah terer main guitar wokkk...Terer la jugak...Thanks paksu...Band Beat For Teen pon dah mula bergerak setapak demi setapak...Next year B4T adalah Band Rasmi Sekolah....

             TaHUN INI jugalah aku menduduki PMR...Perghhhhh...PERIT,PIRIT,CIRIT dibuatnya....2010 juga menyaksikan kebangkitan aku dlm study...Last time aku duduk kelas elit atau kelas A adalah pada darjah 4 and lepas tu asyik kelas B jer....

            Cerita pasal kelas 3RK Perdana...Pada mulanya aku sangka aku tak akan terpilih kerana kelas itu elit,lain la dengan aku belit...hhaha...But kalau HENDAK SERIBU DAYA 
aku terus berusaha dan berjaya masuk kelas tu...For first time aku rasa layakkah aku berada di kelas yg elit ini...Aku rasa sangat underdog dan terpinggir...SO I STUDY HARD AND PROOF THAT I WORTH FOR 3RK PERDANA WHEN I GET TOP 10 IN MY CLASS... :)

            Moral of this post is i have learn alot of new thing this year...I will never forget this 2010 year....I LOVE 2010

Sekian update....next update 12 NOV 2010... Follow and support my blog.... :)

No comments: