Wednesday, September 15, 2010

Am I Ready???

                Yeaah...Adakah aku bersedia untuk menghadapi PMR yg akan berlangsung lebih kurang 2 minggu dari skarang...Jawapannyer adalah 50-50 la...hahaha...Sebenarnya aku tengah berfikir satu pelan yg sungguh dasyat supaya aku berjaya dalam PMR...Bukan meniru daa...Tapi study group maybe...

               Sistem cara aku belajar pun perlu lebih disiplin...No more Pro Evolution Soccer 2010(PES2010) and no more entertainment...Study...Study...Study...Cam boring ja bunyinya...haduhhh....Tapi demi masa depan bangsa dan negara...Aku akan lakukan...

             Pernah juga aku terfikir...Camna la result aku nanti...Aku punya target tak tinggi pun...Just 6A2B je...Or 7A1B...Insyaallah aku akan cuba get the result not only for my self but for my family either...

My PMR Statistic

 -BM-Paling consisten A...
-BI-Tak menentu..Ada A..Kejap2 B..even C pun pernah...hurmm
-GEO-Paling consisten A...
-SJH-Tak menentu juga..But the last exam i got A..hehe...
-IM-Paling consisten B...Sepanjang tahun ni..Aku tak pernah dapat selain dari B..
-SC-Mula2 A...lepas tu..Asyik B jer....hurmm
-KH-Perghh..Subjek ni kalu tak dapat A..aq tak tahu la...40% dah dlm tangan...
-M3-Subjek killer untuk ku..Aku target B je...

Sekian update..

1 comment:

Runnissa Afendy said...

amboi dy (:

follow blog akk ea syg (: