Tuesday, August 24, 2010

Surat Dari YaDiFF kepada Yasmin

       YaDiFF adalah teddy bear yg dihadiah oleh Yasmin kepada saya...I named it YaDiFF..Sejak kebelakangan ni dia slalu rindu kat Yasmin so dia tulislah surat ni....

 Dear Yasmin,
        Saya sudah berada bersama tuan baru saya selama entah berapa bulan.Tujuan saya menulis surat ini kerana ingin memberitahu yang saya gembira bersama tuan baru saya Hadiff.Dia sangat baik dan selalu bagi saya makan walaupun tengah puasa..Adehh...


      Hadiff sangat mengambil berat tentang saya sehingga dia terlupa nk bangun sahur..Adeh..Kadang2 dia suka menyanyi untuk saya..Suaranya sangat merdu sehingga hujan pun nagis...


   Walaupun saya rindukan tuan lama saya Yasmin tetapi berada disini sangat seronok bersama rakan2 baru seperti Bearsepanyol,Beargentina dan ramai lagi.Sangat hapening..Kami buka puasa sama2...Sungguh terharu saya menceritakannya...


    Setakat ini sajalah coretan saya kali ini..Saya harap tuan lama saya akan merindui saya juga.Dan sebelum saya terlupa..Sampaikan salam saya kepada bobo.. :)


                                                                                              Yang Benar
                                                                                             (^_^)
                                                                                          (YADIFF)


Sekian... :)

1 comment:

Anonymous said...

hahahaha..